Boek uw starttijd

Op deze pagina kunt u kijken welke starttijden nog beschikbaar zijn en kunt u deze reserveren. Vergeet niet (wanneer u geen abonnement bij ons heeft) om na het vastleggen van uw starttijd een “Greenfee” aan te schaffen voor de dag dat u speelt.

LET OP: MET INGANG VAN 1 NOVEMBER ZIJN TROLLEYS MET WINTERBANDEN VERPLICHT. VOOR DE ACTUELE SITUATIE VERWIJZEN WIJ U NAAR DE WEBSITE

Gastspelers kunnen online via bijgaande link een greenfee aanschaffen: https://destrijenschegolfclub.nl/greenfee-online/.

Wanneer u geen gebruik maakt van de online betaalmodule kunt u op de golfclub uw greenfee afrekenen door middel van het scannen van een QR-code.

Uw greenfee overmaken per bank is ook een mogelijkheid, vermeld bij uw betaling de datum en uw starttijd.

Bent u lid van de GolfAlliantie en wilt u bij ons komen spelen? Stuur dan een mail naar info@dsgclub.nl. U ontvangt een bevestiging via genoemd emailadres. Aanvragen kunt u 7 dagen voor de door u gewenste datum indienen.

Indien u een starttijd reserveert verklaart u dat u en uw gastspeler(s) in het bezit zijn van een NGF-registratie 2023.

Wij wensen u een plezierige golfronde.

Boekt u uw tijd via Safari of op een Ipad/Iphone en ziet u geen tijden staan klik dan op deze link.

SAFARI/IPAD/IPHONE

Vergeet niet uw Greenfee aan te schaffen als u geen lid bent.

Greenfee nu bestellen!