Golfexperience

Golfclinic op De Strijensche Golfclub

Een golfclinic is een speciaal georganiseerde golftraining onder leiding van één of meerdere PGA professionals voor groepen vanaf 6 personen. Door middel van een golfclinic kunt u in groepsverband kennismaken met de golfsport. Voor of na de clinic kunt u nog genieten van een hapje en/of een drankje in het clubhuis.

Programma Clinic

Onder begeleiding van onze professional(s) wordt u meegenomen in de wereld van de golfsport. U gaat zelf afslaan op de drivingrange, waarbij u uw swing oefent. Het putten en chippen is voor het “korte werk” op de golfbaan. Uiteraard komen deze slagen ook aan bod. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om onder begeleiding van onze golfprofessional een 6-holes wedstrijd te spelen.

Kortom u bent zelf actief bezig met uw vrienden, familie en/of bedrijf. Ook hier staan gezelligheid, laagdrempeligheid en een goede sfeer voorop.

Tarieven voor de golfclinic zijn als volgt:
€ 20,00 per persoon voor 1 uur
€ 32,50 per persoon voor 2 uur
€ 42,50 per persoon voor 3 uur
Bovenstaande tarieven is inclusief onbeperkt ballen, gebruik driving-range, 6-holes baan en de putting- en chipping green.

Voor meer informatie of een op maat gemaakte offerte kunt u contact opnemen met Bernhard Kiers op 078 – 674 4564 of mailen naar:
info@dsgclub.nl.