Clinics

Golfclinics op De Strijensche Golfclub

Een clinic is een speciaal georganiseerde golftraining onder leiding van één of meerdere PGA professionals. Door middel van een clinic kunt u in groeps-verband kennismaken met de golfsport. Voor of na de clinic kunt u nog genieten van de arrangementen, die Brasserie De Groene Engel te bieden heeft.

Programma Clinic

Onder begeleiding van onze professional(s) wordt u meegenomen in de wereld van de golfsport. U gaat zelf afslaan op de drivingrange, waarbij u uw swing oefent. Het putten en chippen is voor het “korte werk” op de golfbaan. Uiteraard komen deze slagen ook aan bod. Daarnaast bestaat er bij afname van onze gouden clinic ook de mogelijkheid een echte wedstrijd te spelen op onze 6-holes baan.

Kortom u bent zelf actief bezig met uw vrienden, familie en/of bedrijf. Ook hier staan gezelligheid, laagdrempeligheid en een goede sfeer voorop.

De prijs die per persoon wordt berekend voor het huren van de clubs, golfballen en greenfee van de oefenfaciliteiten is € 7,50 p.p.

clinic3De prijs van een clinic is afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers en is mogelijk vanaf € 25,- p.p.. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers en het pakket, dat uw wenst. Bij meer dan 10 pers. tot een max van 20 pers. wordt er een 2de golfprofessional ingehuurd. U kunt ook reserveren voor een 9-holes wedstrijd, mits de personen in bezit zijn van Hcp 54. Kosten hiervoor zijn € 20,- p.p.

Voor meer informatie of een op maat gemaakte offerte kunt u contact opnemen met Leonie Hage op 06-50502298 of mailen naar:
info@destrijenschegolfclub.nl.

clinic-zilver

Pakket zilver biedt u een clinic van 2 uur tot max. 10 personen.

Wat krijgt u hiervoor?

• Afslaan: er wordt gewerkt aan uw swing op de driving-range. Dit betreft het lange afstand slaan.
  • Chippen: er wordt gewerkt aan uw swing voor wat betreft de kortere afstanden naar de vlag toe.
  • Putten: Er wordt gewerkt aan het “uitholen” vande bal op de green.
  • Tijdens de onderdelen wordt er een wedstrijd gedaan en hier is uiteraard een prijs aan verbonden.

Wat zijn de kosten?

€ 25,-p.p. bij 10 personen

Aanvullende informatie

Bij deze clinic is 1 golfprofessional inbegrepen. Komt u met meer dan 10 personen dan komt er een professional bij.

Golfpro voor 2 uur a € 90,- per uur totaal is € 180,- excl. BTW(6%).

Prijs per persoon voor greenfee 6-holes oefenfaciliteit gebruik ballen en clubs: € 7,50 excl. BTW (met 10 deelnemers)

clinic-goud

Pakket goud biedt u een clinic van 3 uur tot max. 10 personen.

Wat krijgt u hiervoor?

• Afslaan: er wordt gewerkt aan uw swing op de driving-range. Dit betreft
    het lange afstand slaan.
  • Putten: Er wordt gewerkt aan het “uitholen” van de bal op de green.
  • Als afsluiting is er een wedstrijd op de 6-holes baan.

Wat zijn de kosten?

€ 34,50 p.p. bij 10 personen

Aanvullende informatie

Golfpro voor 3 uur a € 90,- per uur is € 270,-  excl. BTW (6%).

(met 10 deelnemers afslaan: er wordt gewerkt aan uw swing op de driving-range. Dit betreft het lange afstand slaan.)

drivingrange