Golf Plus Clinic

Omschrijving

Met uw bedrijf, afdeling, vrienden en/of familie even lekker ontspannen en weg van de dagelijkse bezigheden.

Gedurende de clinic staan 1 of meerdere PGA golfprofessionals voor de deelnemers klaar en kunt u in groepsverband kennis maken met de golfsport.

U gaat zelf afslaan op de driving range, waarbij u uw swing oefent. Het putten en chippen is voor het “korte werk” op de golfbaan. Daarnaast bestaat er naast een clinic ook de mogelijkheid een echte wedstrijd te spelen op onze 6-holes baan.

Om de dag met zijn allen gezellig af te sluiten, kunt u genieten van een diner, lekkere barbecue of een buffet in onze Brasserie.

Informatie/boekingen

Heeft u interesse in ons Golf Plus Clinic? Wij leveren u graag een op maat gemaakte offerte.

Contact: Leonie Hage
    E-mail: secretariaat@destrijenschegolfclub.nl
    Telefoon: 06-50502298.

Wij nemen binnen een paar werkdagen contact met u op.

Tijd: Ochtend/Middag/Avond
    Aantal: 5 tot 50 personen