Golf Plus Vergaderen

Omschrijving

Vergaderen kan het beste en is het meest effectief in een rustige omgeving. De Strijensche Golfclub is gesitueerd in een uitgestrekt polderlandschap met de daarbij horende rust. De vergaderruimte is van alle gemakken voorzien. Flip over, beamer en beeldscherm zijn indien gewenst beschikbaar. Bij aankomst staan de kannen met koffie/thee en water opgesteld (indien gewenst).

Om optimaal te kunnen vergaderen, kunt u kiezen om tussendoor uw golfactiviteit te plannen maar u kunt uiteraard ook na afloop gaan golfen of de clinic laten starten. De Strijensche Golfclub ondersteunt u graag om voor u en uw collega’s om een juiste balans tussen inspanning en ontspanning te vinden. Tijdens het vergaderen is er ook mogelijkheid tot een lunch of andere versnaperingen.

Informatie/boekingen

Heeft u interesse in ons Golf Plus Vergaderen arrangement? Wij leveren u graag een offerte op maat.

Contact: Leonie Hage
    E-mail: secretariaat@destrijenschegolfclub.nl
    Telefoon: 06-50502298.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Tijd: Ochtend/Middag/Avond
    Aantal: 2 tot 14 personen